Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Jako konsument masz prawo do reklamacji lub zwrotu zamówionego produktu.

Poniżej znajdziesz krótką instrukcje postępowania a wszystkie szczegóły zgormadziliśmy w regulaminie naszego sklepu.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PH Przemysław Sarnecki

ul.Kryształowa 15/20
20-582 Lublin


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PH Przemysław Sarnecki

ul.Kryształowa 15/20
20-582 Lublin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

 

Jeżeli masz wątpliwości, potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami! 

W każdej chwili możesz napisać emaila: kontakt@ibiogeria.pl

lub 

wiadomość na naszym facebooku lub instagramie. 

Jeżeli wolisz kontakt telefoniczny:

532615886 - jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Newsletter
Będzie nam bardzo miło jeśli podasz nam swój adres e-mail i zostaniesz z nami na dłużej. Bądź z nami w kontakcie i otrzymuj informacje o nowościach i promocjach!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl